Friday 14 January 2011

S e m b a n g - S e m b a n g..


Hati masih Kosong Tiada Penghuni, Mungkin Begini Lebih Baik Dari Begitu.

Semalam buat sembang2 Remaja bout Cinta wift My Friend.. ramai yang membantah dan ada juga yang mempertahankan Single Is More Better. :
kawan A : hey " Single is Better, Double Is Bitter.. " ( hahaha.. ayat tengah kecewa wey, biasa lah tuh.. )
kawan B : " Double Is More Than Better ok." ( yang neh pulak dalam hati ada taman kot.. hahaha..  okie2 lepas ni cc nak cari calon yerk.. hahahaha.. )
kawan C : Single lelama Boshan Juga CC. ( yang ni pulak rasanya dah lama menyingle dan baru nak mengenal cinta.. huhu )
Kawan D : eh! Mana ada Bosan, Single rasa Better jerk. tak perlu fikir nak jaga hati seseorang, tak sakit hati. tak di Control, tak Kecewa, Tak nangis.. ( cewahz..~ macam lagu Ketawa dan air mata lah pulak.. hahaha )





Dan CC berkata : pasti jawaban tegar hati korunk. " Cinta itu Better kalau sampai ke Pelamin kan? Dan Cinta itu Bitter kalau hanya sampai di Sini sahaja. "

semua terdiam dan memandang antara 1 dengan yang lain. ( letak cengkerik rasanya boleh bunyi kuat kot.. hahahaha.. )

seperti yang CC dapat kata2 neh dari blog kak Diyana.

" Jangan terlalu mengejar kesempurnaan, semakin dicari semakin banyak yang kita terlepas. Hidup perlukan keseimbangan, mana mungkin ikan boleh hidup tanpa air, semuanya saling berkaitan, sepertimana manusia, saling melengkapi untuk mendapatkan kesempurnaan. Belajar menghargai dan setia pada yang satu, menerima segala kekurangan untuk ditafsirkan semula menjadi kesempurnaan..."

apa pun pendapat korunk bout L o v e Is C i n t a.. sangat2 buat CC rasa gelaks tak terkata semalam eiyh~ bertekak membazir air liur.. hahaha.. ( kalau kita record okie jugak kan?? hahaha.. ) but seriously apa yang cc rasa, sahabat itu lebih bermakna dari Dia coze sahabat always be there for me. u make me laugh like crazy.. hahaha..

pssstt : apa pulak pendapat korunk yah?? huhu

0 penceloteh sejati:

Tinggalkan Comment Anda Di Sini

Post a Comment

saya tahu kamu sayang saya.. :)