Friday, 21 May 2010

hye!! jangan bermain dengan ajal.. ni lah akibatnya..

Hye Guys!! malam neh Cik Cahaya nak berkongsi rakaman video neh tuk tatapan semua.. bagi yang sudah tengok, sila lah tengok lagi.. yang belum tengok.. sila lah tengok..

neh lah akibatnya nak bermain dengan ajal.. kan dah.. tet!! sila saksikan sendiri video tersebut okie..


video

p/s : renung2kan dan selamat beramal.. hehe.. sudah baca jangan lupa tinggalkan comment dan pendapat anda.. okie..

2 comments:

  1. memang tak boleh buat apa pun dengan ajal kan? depan orang ramai pun boleh jalan

    ReplyDelete
  2. oh.. yg ni.. laki tu kurang siuman. org pujuk suruh turun, tp dia takmo..

    mmg dah ajal dia kat situ.. kita ni ntah cmna lak..

    semoga Allah SWT mematikan kita dalam keadaan beriman kepada-Nya..

    ReplyDelete

saya tahu kamu sayang saya.. :)